Beltrami publiceert 5e editie van eigen B Magazine

Gepubliceerd op 07-01-2016 10:30
‘Reculer pour mieux sauter' zeggen ze wel eens. Dat is precies wat Beltrami deed: even achterom gekeken om een grote stap voorwaarts te zetten. In de nieuwste editie van het eigen Bmagazine ontdek je hoe die stap vandaag zijn vruchten afwerpt op diverse domeinen binnen en buiten onze organisatie.

Met 30 jaar ervaring en expertise binnen de sector hernieuwt Beltrami in 2016 zijn gelofte van absolute en exclusieve trouw aan haar grootste passie: natuursteen. Dit vertaalt zich onder andere in een geoptimaliseerde platenafdeling en in een nieuwe merkpositionering onder de noemer Stones en Stories. Iedere natuursteen heeft immers een eigen, uniek verhaal. Eén dat Beltrami je graag uit de doeken doet en, als het even kan, een verhaal dat je kan verder vertellen. Bmagazine onthult je graag al enkele boeiende ‘stories' als deze van de mysterieuze Muschelkalk, de ‘verborgen' schat Simyra en de Indische zandsteen Agra Red.

Verder nemen zij je in het magazine ook mee naar onze afdeling in Zuid-Frankrijk, die net de levering van 10.000 m² natuursteen voor het impressionant shoppingcenter Polygone Rivièra succesvol afrondde.
Terwijl trendwatcher Niek de Prest op haar eigenzinnige manier de trends binnen bouw-en interieurland voorstelt, pronkt Beltrami met de exclusieve, Italiaanse designcollectie Luce di Carrara die met haar 3 expressieve marmerreeksen (Bathroom, Living en Limited Edition) menig natuursteenliefhebbers weet te impressioneren.

Tenslotte lichten ze al een tipje van de sluier wat de nieuwigheden voor 2016 betreft, laten zij enkele ‘pur sang' natuursteenverwerkers aan het woord en geeft blogger Bram Callewier zijn uitgesproken mening over het aspect ‘duurzaam ondernemen' binnen onze sector.

Benieuwd?

Lees hier de digitale versie!